You are viewing mur_myrka

Previous Entry | Next Entry

Продам цноту за мрію!

нова я

Нє, ви не про то подумали:))) То ми дискутувати будемо:)))) Для статті:)))

Певно, ти сама чи сам знаєш: якщо шукаєш в неті потрібну інформацію, то обов’язково виловиш ще й купу всього непотрібного, але деколи такого цікавого! От і я недавно ніби й на серйозних сайтах шукаю новини, а натрапила на таку дивну і навіть не смішну інформашку: 18-літня студентка Омського інституту культури виставила на інтернет-торги свою цноту. Дівчина хотіла за неї 10 тисяч доларів! Але ж цноту вона  не просто так продавала, а мріяла за неї здійснити свою мрію: поїхати вчитися в Москву. Історія. Так би мовити, з майже хеппіендом: покупця на такий товар вона знайшла і гроші отримала. Тепер вона планує подати документи в кілька театральних вишів: щоб жертва (чи що там було) була немарною.

А до чого я веду: ось дівчинка обміняла свою незайманість на здійснення мрії. А дехто носиться з тою цнотою, як з писаною торбою, береже її, щоб потім якийсь гад казав, «що ніхто тебе не хотів, крім мене, придурка». Чи взагалі її варто берегти до шлюбу, як то робили наші бабусі (хоча ж ніхто в тому не може бути певен – навіть Маклауди нам не розкажуть, як то було століття томуJ). Може, поговоримо? Може, навіть хто історійку розкаже, чи варто, чи ні. Чи можна і справді її за щось продати? Чи на щось поміняти?

 
Коротше кажучи, ви мене зрозуміли. Я ж, як завжди, зі свого боку, надрукую все найцікавіже в живому (паперовому!!!) журналі….

Всіх лю!


Ваша Мур 

 

Comments

( 40 comments — Leave a comment )
selykv
Aug. 4th, 2008 04:41 pm (UTC)
1 А що ти сама думаэш з цього приводу??
2 Коли ти думаэш ы при яких обставинах найкращий вык для ъъх втрати??
3 Питай у мене у відповідь що хочеш , выдповым після 23:00(тимчасова відсутнысть нету)
mur_myrka
Aug. 4th, 2008 04:43 pm (UTC)
я вже спитала.. свою думку викладу в статті..

можеш спочатку сам відповісти на свої запитання:)) після 23 чи якої хош:)))
selykv
Aug. 5th, 2008 03:34 pm (UTC)
А хзагалом цнота дуже часто зникає в районі алкогольного опяніння. хоча мій друг виріши втратити її доволі оригінально, Він обставив кімнату свічками вмикнув джез і після довгої прелюдії провів акт дефлорації(здається це так називається)
mur_myrka
Aug. 5th, 2008 03:37 pm (UTC)
гм.. я перепрошую за дурне запитання:)))
а другх сам був. чолі?
amin_77
Aug. 4th, 2008 04:48 pm (UTC)
незайманим важче вийти заміж, ггг!
mur_myrka
Aug. 4th, 2008 04:50 pm (UTC)
кстаті. то зовсім не прикол.. знаю дєвочку. яка в свої 29 є незайманою.. і як я поніла. не тому. що себе аж надто берегла.. а було якось не до того: навчання. аспірантура і всьо такоє.. з хлопцями все-таки зустрвчалася.. але як тіко вони взнавали. шо незаймана - удірали на всі чотири сторони..
amin_77
Aug. 4th, 2008 04:58 pm (UTC)
ги-ги, а мені було простіше.
я втратила незайманість в 12 років.
причому мене її позбавила скоріше за все жінка, бо медсестри в лікарні швидкої допомоги зазвичай жінки.
я про це не знала, була без тями.
але, коли в мене була перша лубофф, то ніяких спецефектів не сталося, і мій хлопець подумав, що в мене хтось вже був.
я вирішила на цьому питанні не зациклюватись.
і тому із легким серцем змінила одного хлопця на іншого, якому вже чесно призналася, що так, в мене хтось вже був.
отакої.
selykv
Aug. 5th, 2008 03:37 pm (UTC)
а інколи буває таке що дівоча плліва має настільки велику дюрку що при першому контакті не рветься, через це в давнину частенько бували безпідставні шкандалі юу сімяґх через займану невістку
est_
Aug. 4th, 2008 04:49 pm (UTC)
Молодець подруга. За ніщо намутити щось - поважаю таких людей.
rozdum
Aug. 4th, 2008 10:16 pm (UTC)
нычо там за нещо
1) на кожен товар э свый покупець - таки реальна приказка
2) продають набагато дурнуваташа/безглуздыша речі і нічо, купують
3) краще вже так позбутись цноти, ніж по пьяні - так частіш буває...
mystery_ua
Aug. 4th, 2008 04:57 pm (UTC)
берегти чи не берегти - то питання для кожного особисте.
Бо як кажуть, для кожного свій час, і на кожен товар свій покупець.
Але єдине, що приголомшливо засмучує - більшість втрачають цноту по дурі: бо інші вже втратили, треба ж догнати; бо напилися; бо повірили комусь, і їх просто розвели на секс.. і ще купа таких "Бо".
myrko
Aug. 4th, 2008 05:40 pm (UTC)
А у пацанів є цнота?
(Deleted comment)
myrko
Aug. 7th, 2008 05:32 am (UTC)
гггг. Дякую, мій просвітителю за відповідь :))
oksamytka
Aug. 4th, 2008 05:42 pm (UTC)
ми з моїм нареченим одружуємося цнотливими. і анітрохи не соромимося цього і не шкодуємо :)
myrko
Aug. 7th, 2008 05:33 am (UTC)
не каркаю, але, якщо виявиться шо шось не так у вас в ліжку. Ну от зовсім не так. Наліво ходитимете? :)
oksamytka
Aug. 7th, 2008 09:44 am (UTC)
ми довіряємо Богові. звичайно, для людини, яка не має віри, це може звучати непереконливо, але є, як є. не вірю в каркання, так шо не переживайте. в житті напевно буде багато моментів і цілих періодів, коли щось піде не так, але я люблю, ми любимо - і це дає силу перебороти усе :)
myrko
Aug. 7th, 2008 09:55 am (UTC)
Ну, нічого лихого і не бажаю Вам :) Щасти
oksamytka
Aug. 7th, 2008 09:56 am (UTC)
дякую! навзаєм ;)
padolyst
Aug. 4th, 2008 06:03 pm (UTC)
Хм... Я би зробив так: спочатку продав цноту, а потім пішов і зробив операцію по її відновленню, а потім знову продав і знову операцію, і знову продав і знову...І так став би мільйонером..Хе-хе...
bullet_13
Aug. 4th, 2008 07:55 pm (UTC)
шкода лише, що чоловікам переважно чоловіча.. кхм.. цнота :) псує життя :)
Але якщо спочатку натренуватись, а потім розпочати кувиркання з перепродажем цноти (пардон, вам, товаріщ, шо саме зашивать будуть??), то реально заробить можна і стать мусчіной мєчьти всіх українських женсчін! Цнотливий сексуальний супермен, йо!

Їоча, навіть якщо перекласти цю історію назад на жінок, то не уявляю, як ре-цнотлива дівчина пояснить смвоєму законному любителю цнотливостей, як то вона активно оргазмує по соксу, якщо незаймана? ))
padolyst
Aug. 5th, 2008 05:31 am (UTC)
ну та вже бим мусіла якось стримуватись... чого за гроші не зробиш?
sekst_properciy
Aug. 4th, 2008 06:26 pm (UTC)
Хто б і що б там не казав,цнота-то найкращий подарунок для чоловіка від коханої жінки.І можна говорити про зміну стереотипів і руйнування анахронічних інституцій,та факт лишиться фактом:якщо ти надцятий у жінки-тобі ніколи не вдастся бути для неї Богом(з точки зору індуїзму),і вона не буде для тебе дивовижною квіткою,яку зірвав саме ти.Кожен чоловік впливає на жінку і змінює її(в тій,чи іншій мірі),назавжди оселяючись в її підсвідомості(це вже з точки зору психологіїї).Іще є питання телегонії,в яке особисто я не вірю,та тим не менше,вважаю наймудрішою природу,яка,в свою чергу зробила так,що цнота,апріорі у фізіологічному плані є у жінки,а не у чоловіка.І цим все сказано.
bullet_13
Aug. 4th, 2008 07:57 pm (UTC)
пожалійте цнотливу дівчину, яка, вірячи в казна що, берегла свою цноту, а в шлюбну ніч її наречений виявився імпотентом! Природа усюди не може бути такою довершеною, як нам хочеться. Нам же завжди хочеться ідеалу, а життя надає нам сюрпризів у вигляді копняків.
Як ви ставитесь до такого моменту, як описаний мною вище?
olhica
Aug. 4th, 2008 06:33 pm (UTC)
не даремно Церква виступає за дошлюбну цноту - все це добре було продумане не людьми :)
от наприклад - який % пар розлучається на 1 році життя? правильно, великий %. А от якби ці пари до шлюбу були цнотливими то вони б кохалися перший рік замість того, щоб сваритися...

всьому свій час
bullet_13
Aug. 4th, 2008 07:59 pm (UTC)
господи, яка хірня. Сподіваюсь, вам менше 25 років, якщо ви таке верзете:)
Церкві варто було б навчитись у сучасниїх протестантів, які наполягають на тому, що шлюб - це велике і вагоме рішення, від якого не потрібно відмовлятись, зо шлюб - це і є ваша життєва можливість навчитись вирішувати проблеми :) До чого тут цнота?
olhica
Aug. 5th, 2008 05:50 am (UTC)
у кожного своя думка...хто що хоче те і верзе...
rozmaita
Aug. 4th, 2008 07:15 pm (UTC)
то дурне діло - строїти з цього приводу якісь плани.
як вийде, так і вийде. думати башкою, звісно, треба, бо єслі шо, то тріпєр не дрємлєт, але ставити собі за мету як "ні пацилуя без любві", так і "не вийду заміж, поки не потрахаюсь із 20-ма мужиками" - брєд.
jaroguara
Aug. 4th, 2008 07:27 pm (UTC)
Моя мама свого часу сказала мені, що слава яйцям, що я не вийду заміж за свого першого чоловіка, як вона, і що попробувавши їх кілька, більш-менш знатиму, чого мені від них треба. Окрім того оргазм -- то двігатєль отношеній, і шлюб без оргазму лучче не затівати, а превірити, чи він у вас получиться обоюдний, можна тіко одним способом.Таке моє імхо.
bullet_13
Aug. 4th, 2008 08:12 pm (UTC)
можна я і тут втнусь зі своїми 5-копійками?:) я по-доброму постараюсь:)
Мама ваша частково права, але є такий кльовий вираз:
выйти замуж можно лишь хорошенько узнав человека. Но хорошо узнать человека можно лишь выйдя за него замуж.
імхо, всю цю фігню з цнотою, як і взагалі з гріхами (вапчє я в шокє. слава східним філософіям, у них нема понять гріховності), придумали церковні збоченці давно-давно. Мабуть, у них заздрість була велика і сильна.

Стосовно оргазмів з першого разху - ето канєчьна дааа... от би хай було б так, щоб у всіх так було. Ну в плані оргазмів.
Вас, мабуть, сильно це здивує, але деякі лікарі стверджують (і навіть пишуть пухлі праці!), що жінка не може відчувати вагінального оргазму, бо ніякого вагінального оргазму і вовсє і нема (а у нас з вами, виходить, обман зрєнія. то
єсть, пардон, вагіни). А кліторально під час статевого атку довести жінку ну я не уявляю як, мабуть, все-таки можна, але ну не мене ))). Так що поки ви пристосуєтесь і знайдете всі смачні для вас пози, - то вже буде самий час тойвово.. да.
От уявіть, вам уже харашо з Васєю, і ви думаєте: ну от Вася - моє ВСЕ. І тут у Васі виявився друг Ваня. І ви думаєте: а вдруг у Вані прутень - фігурніший? І оргазми будуть кльовіші! Десь так я ваш комент сприйняла.

Я до чого, так можна перепробувати всіх. Але ж то, пардон, блядство. От якби за гроші - то професія, але ж ви то з влдасного шкурного інтересу, не за гроші, а за.. а навіщо вапчє?

Отаке моє дурне імхо, що якщо кохаєш, то галвноє, щоб у вас обох було натхнення, а у нього - ще й ерекція. І якщо ваш гіпотетичний Вася для вас - свєт в окошкє, то і його прутень буде для вас - як саме смачне і лубіме у світі морозиво. І ви вже якось прилаштуєтесь і зоргазмуєте з тим, що у нього є. Бо секс, - то всьо-такі друга важлива штука в шлюбі. А перша - то мОзгі. Да, да. у жінок в голові, а у чоловіків - імєнно там. Нехай краще вони вибирають і міряють, а до нас з вами приходять вже стомлені і згодні на все, що ми їм сойзволім дать ;)
jaroguara
Aug. 4th, 2008 08:35 pm (UTC)
шото сільно много буков... зара спробую по пунктам у мішаному порядку.
про Васю і Петю: я сповідую от добра добра ні ісчут, а не а вдруг там краще. Так що блядство ні прі чом. а вот якщо тобі хріново з чуваком за будь-яким параметром, то нема чого мучитись заради морального обличчя порядної небляді. І я взагалі про кількох чоловіків і знання чого ти від них хочеш говорила насамперед про позаштаневі відносини. Хоч і кохання без сексу я вже давно не сприймаю.
про найкращий бо коханий прутень - буває ще фізіологія. тупа невідповідність розмірів. і добре, якщо при цьому є варіанти -- типу якщо що то мона і кунілінгом допрацювати (я особисто комбінована з упором на кліторальний). бо якщо вона вагінальна, а він наприклад мєлкий на її габарити -- то хіба гаджети врятують, а то вже окрема історія.
bullet_13
Aug. 5th, 2008 09:30 am (UTC)
^ )))))) Про гаджети дуже сподобалось :)
ну ви мене не зовсім вірно зрозуміли. Певно це тому, що мені бракує таланту журналіста і оратора :) Я якось більше всьо на мігах :)
sekst_properciy
Aug. 4th, 2008 08:23 pm (UTC)
Не можу сказати однозначно,адже не знаю ситуацію більш чітко.Якщо ви маєте на увазі тотальну імпотенцію,тобто відсутність потенції,як такої,то це дійсно,сумно.Але ж Ви не могли не звернути увагу на її відсутність під час побачень!Ви мусили б знати фізіологічні особливості чоловіка з літератури.І займатися сексом не обов"язково,щоб це перевірити(як мінімум,Вас повинна була насторожити відсутність"шалаша" в штанях під час палких обійм і поцілунків:)як максимум-петінг,тобто все окрім пенетрації і тут є змога все побачити на власні очі).Хоча випадки тотальної дисфункції -велика рідкість,і дуже часто її причина лежить у психологічній площині,тобто не все втрачено.
Якщо Ви маєте на увазі,під словом "імпотент",слабку потенцію,то знову ж дивіться вище,як можна було перевірити.А по-друге це можна виправити,було б бажання,спорт,здоровий спосіб існування і допомога коханої жінки все відновлюють.
П.С.Зміг би розтлумачити більш конкретно,якби знав більше деталей.
zelleno4ka
Aug. 4th, 2008 09:26 pm (UTC)
Хм....А почалося все з обговорення цноти,а куди зайшло))))
Я надзвичайним досвідом поділитись не можу - не доросла ще)))Але вважаю,що обміняти чи продати свою цноту - то якось дико!Погоджусь,що бувають ситуації паранормальні,от як з тою дівчинкою,що хотіла вчитись у Москві,але то вийнятки... Цнота - це річ особиста для кожної дівчини, і кожна вирішує як, де,кому і коли її віддати. Та як розумно сказав вже хтось ,потрібно добре дивитись на оте "як,де,кому і коли",бо негативні враження можуть засісти в душі надовго. Адже,важлива навіть не та фізична цнота (її вже й повертати навчились), а цнота моральна,душевна,чуттєва - вона сама дорога,як на мене.
rozdum
Aug. 4th, 2008 10:23 pm (UTC)
слу, а то десь на паперовому носії буде тая стаття?
якщо так, мона мені один примірник носія??? цікаво)
boussa
Aug. 5th, 2008 06:05 am (UTC)
я дмую, що це гарно коли чоловік і жінка разом пізнають одне одного, разом вчаться рпиносити одне одному задоволення, довіряють і не соромляться - якщо це так, то можна втрачати і позашлюбом...
але найгірше коли дівчата втрачають цноту "бо всі пордужки вже, бо пора, бо хлопцуві невтірпеж" - головне бути до того готовим....
k_o_t_s
Aug. 5th, 2008 12:27 pm (UTC)
простите за русский. да уж, мысли таки летают в воздухе... несколько дней назад записала на бумажке: "девственность - исключительно по любви или за деньги". интересная тема, немного завидую, что вам есть куда такое опубликовать))
vasiapetechkin
Aug. 5th, 2008 12:43 pm (UTC)
В камєнтах так само многа буков як і мало толку. Всі, як всігда, в основному заспівали про високі істини і всякі там духовно-релігійні цінності.
Насправді ні фіга з того зараз особливо не котируєцця в сенсі духовного багатства. Всі втрачають цноту як завгодно, коли завгодно і де завгодно. Я взагалі не розумію, чому з цього роблять таку довгу казку ? Біологічний процес, який чекає практично всі живі істоти (це не про цноту, а про секс загалом) так чи інакше наступає. Яка різниця в який спосіб? Навіщо цю тему роздувати до таких масштабів - з продажем, зашиванням, сварками в першу шлюбну ніч ?
Це абсолютно не важливо.
Єдине, що цього стосується - це доцільність статевих стосунків за певних обставин суто з погляду медико-біологічного та морально-психологічного здоров"я людини.
А всі інші розмови - переливання з пустого в порожнє.
rozdum
Aug. 5th, 2008 02:43 pm (UTC)
нда
нда "Біологічний процес, який чекає практично всі живі істоти (це не про цноту, а про секс загалом) так чи інакше наступає..."
для більшості живих істот цей біологічний процес є створення нащадків а не для процесу)))
vasiapetechkin
Aug. 5th, 2008 03:00 pm (UTC)
Re: нда
І що це змінює ???

Перефразую - хай це буде "створення потомства вперше" замість "втрати цноти" або "першого сексу".
Катіт ?
4ornobile
Aug. 5th, 2008 05:28 pm (UTC)
Яка у вас тут дискусія цікава:)

Погоджуся з думкою, що "цнота-то найкращий подарунок для чоловіка від коханої жінки". Хоча не скажу, що мені цей подарунок так вже важливий (хоча колись, дуже давно, був): по-перше, бути першим -- це все ж таки певна відповідальність (звісно ж, у кого як, а в мене є такий тарганчик в голові), по-друге, треба певний час, щоб і дівчині все було в кайф -- а сексу, палкого і активного хочеться зазвичай тут і зараз. Не дай-бо зараз цнотливу!

Чи варто її берегти? Глибоко переконаний, що її абсолютно не варто втрачати просто так, по приколу чи тому що ТРЕБА (бо Катя-Маша-Даша кажуть, шо у кого ще є -- той немодний). Тому втрату цноти до певного віку -- хоча б років до 17 -- вважаю дурістю. Додамо сюди ще й те, що підлітковий організм активно розвивається, а раннє статтєве життя хай й рідко, але виходить здоров"ю (і голові до певної міри) боком. Втрата цноти за гроші -- ну такий собі різновид проституції, то вже до персональних моральних принципів.

Думаю, цноту треба поважати. Як символ. Це як альтернартива: ставитися до свого тіла як до речі, інструменту, чи як до скарбу, якого не усілякий гідний.

Свого часу був страшенно вражений, що існують дівчата, цнотливі в свої "за 20". І дякую долі, що такі є -- причому абсолютно незашорені, нормальні дівчата. Просто як символ. Як скарб.

Сумбурно вийшло? Ну дик я шось так збудився..:)
( 40 comments — Leave a comment )

Profile

нова я
mur_myrka
На іншому боці місяця

Latest Month

August 2014
S M T W T F S
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Tags

Powered by LiveJournal.com
Designed by Golly Kim